top of page

-  ​klik hier voor een oriËntatiegesprek -

de Content Foodie
0_1.png

 Is dit herkenbaar?

We moeten écht iets met content!

Het wordt in bijna elk marketingoverleg geroepen. Dan besproken, ingepland, en misschien zelfs een keer geprobeerd. Maar structureel volhouden is nog niet gelukt.

Ondertussen zie je online het ene foodbedrijf na het andere fantastische content plaatsen. Ze nemen je mee in hun verhaal en vallen steeds vaker op. Ze voeren hun hele communicatie door in een herkenbare stijl en tone-of-voice. En met effect, want je ziet ze groeien waar je bij staat: in aanzien, bereik en business

Maar jullie hebben ook zo veel te vertellen! Jij weet dat. Ik weet dat. Van productontwikkeling tot klantcases, van expertise tot visie. En toch het komt er niet van. Te weinig tijd. Geen plan dat blijft plakken. Of niemand die het écht oppakt.

Hoe doorbreek je die cyclus? En hoe vertaal je jouw bedrijfsverhaal naar content die je B2B buyer niet kan weerstaan?

kool.png
Interactiepercentage.png

Nummer 1

Interactie

Het wordt in bijna elk marketingoverleg geroepen. Dan besproken, ingepland, en misschien zelfs een keer geprobeerd. Maar structureel volhouden is nog niet gelukt.

Hi, ik ben Britt - aka de Content Foodie. 

Ofja, het gezícht van de Content Foodie. Want achter de schermen werk ik samen met een netwerk van foodie professionals. Denk aan gespecialiseerde foodmarketeers, copywriters, designers en (food)fotografen. Allemaal toppers die hun sporen hebben verdiend in food.

Mijn avontuur begon meer dan 10 jaar geleden als foodmarketeer. Met een achtergrond in (visuele) communicatie en design probeer ik op mijn manier een positieve bijdrage te leveren aan een gezondere en toekomstbestendige voedselketen. 

Dit doe ik door gevestigde foodbedrijven zichtbaarder te maken, communities te bouwen, netwerken te verbinden

Interactiepercentage.png

Nummer 1

Interactie

Het wordt in bijna elk marketingoverleg geroepen. Dan besproken, ingepland, en misschien zelfs een keer geprobeerd. Maar structureel volhouden is nog niet gelukt.

Interactiepercentage.png

Nummer 1

Interactie

Het wordt in bijna elk marketingoverleg geroepen. Dan besproken, ingepland, en misschien zelfs een keer geprobeerd. Maar structureel volhouden is nog niet gelukt.

"Na maanden proberen contact te krijgen met een potentiële klant, namen ze opeens zélf contact op. Ze hadden ons op LinkedIn gezien en waren nieuwsgierig geworden naar ons bedrijf." – Pilot klant

Doelgroep.png
Interactiepercentage.png

"Na maanden proberen contact te krijgen met een potentiële klant, namen ze opeens zélf contact op. Ze hadden ons op LinkedIn gezien en waren nieuwsgierig geworden naar ons bedrijf." – Pilot klant

Welke noot gaan we kraken?

Hieronder vind je voorbeeld noten die we kunnen kraken in een 1:1 Kraaksessie.  Zit je met een specifiek marketing, design of ai vraagstuk waar je niet uitkomt of direct antwoord op wil hebben? Of misschien weet je wel wat er moet gebeuren, maar niet hóe. Welke past bij jou?

B2B food Content Traject

"We moeten echt iets doen met content".

Dat klopt. Let's do this.

Hoeveel tijd, geld en moeite steken jullie in beursstands, terwijl je de andere 51 weken van het jaar onzichtbaar blijft? Zonde!

 

Met ons B2B food Content Traject ben je het hele jaar door onder de aandacht, met verhalen die jouw klanten wél willen lezen.

Oh, help (6).png
Oh, help (3).png

En de markt staat niet stil...

Er is een grote shift gaande in de B2B wereld. 51% van B2B-kopers zijn nu Gen-Z en Millennials die 2x vaker online ontdekken dan oudere generaties. Ze googelen voordat ze bellen (als ze dat al doen), verwachten meteen duidelijkheid en scrollen meedogenloos verder als je niet relevant bent.

 

“Die beurs waar je 30K aan uitgeeft? Snappen we. Maar wist je dat het gemiddelde B2B-aankoopproces 192 dagen duurt met 32 contactmomenten? Je online zichtbaarheid is even belangrijk geworden.

 

Dan heb je ook nog eens dat AI-gedoe. Klinkt interessant, maar welke kantoortijger gaat dat uitzoeken tussen de spreadsheets door?

 

Precies.

Tijd voor een plan dus.

Oh, help (3).png

En de markt staat niet stil...

Er is een grote shift gaande in de B2B wereld. 51% van B2B-kopers zijn nu Gen-Z en Millennials die 2x vaker online ontdekken dan oudere generaties. Ze googelen voordat ze bellen (als ze dat al doen), verwachten meteen duidelijkheid en scrollen meedogenloos verder als je niet relevant bent.

 

“Die beurs waar je 30K aan uitgeeft? Snappen we. Maar wist je dat het gemiddelde B2B-aankoopproces 192 dagen duurt met 32 contactmomenten? Je online zichtbaarheid is even belangrijk geworden.

 

Dan heb je ook nog eens dat AI-gedoe. Klinkt interessant, maar welke kantoortijger gaat dat uitzoeken tussen de spreadsheets door?

 

Precies.

Tijd voor een plan dus.

Het proces:

Klaar om je foodmerk te versterken?

Het B2B food Content Traject is voor jullie als:

  • Jullie je marketing-basics op orde hebben

  • Nu die volgende stap willen zetten in online zichtbaarheid

  • Geloven in de kracht van échte verhalen

  • Bereid zijn om hierin te investeren, maar efficiënt met jullie tijd willen omgaan

Let op: Er zijn slechts 3 plekken beschikbaar voor de pilot met 20% korting. We starten 1 juli 2025, daarna sluiten de deuren tot november 2025. 

1. Strategie & Setup (eenmalig)

  • We bepalen samen jullie merkverhaal en doelgroep

  • Een persoonlijk dashboard wordt ingericht met alle info op 1 plek

  • De content kalender wordt een jaar vooruit gepland

2. Kwartaalcyclus

  • Maand 1: Interviews met experts binnen jullie bedrijf

  • Maand 2: Onze copywriter tovert de interviews om tot posts

  • Maand 3: De posts worden automatisch geplaatst

Ik begeleid je in elke stap van het proces

Hi! Ik ben Britt: foodmarketeer met een zwak voor scherpe strategie, creatieve content en alles rondom food, AI en B2B-marketing. Als de Content Foodie help ik MKB-foodbedrijven om hun foodmerk te versterken. Dat doe ik met structuur, creativiteit én een vleugje humor.

Oh, help (18).png

Liever eerst kennismaken?

Dat begrijp ik. Die gigantische kraker is ook best intimiderend. Om je gerust te stellen of antwoord te geven op je vragen over de B2B food content traject kun je een matchgesprek (20min) plannen via deze link.

Veelgestelde vragen

Oh, help (3).png

Klaar om je foodmerk te versterken?

Het B2B food Content Traject is voor jullie als:

  • Jullie je marketing-basics op orde hebben

  • Nu die volgende stap willen zetten in online zichtbaarheid

  • Geloven in de kracht van échte verhalen

  • Bereid zijn om hierin te investeren, maar efficiënt met jullie tijd willen omgaan

Let op: Er zijn slechts 3 plekken beschikbaar voor de pilot met 20% korting. We starten 1 juli 2025, daarna sluiten de deuren tot november 2025. 

bottom of page